Kontaktų centro valdymo sistemos nuomos, palaikymo ir vystymo paslaugų pirkimas

Grįžti į viešųjų pirkimų paiešką

Viešojo pirkimo detalės

Aprašymas:

Pirkimo objektas - kontaktų centro valdymo sistemos nuoma ir palaikymo paslaugos ir virtualaus asistento (Chatbot tipo) vystymo paslaugos. Kontaktų centro valdymo sistema, virtualus skambučių centras – tai sistema, leidžianti operatyviai valdyti skambučių srautus, elektroninių užklausų (e-mail) ir gyvo aptarnavimo užklausų (Live Chat) aptarnavimui vieningos platformos pagrindu. Taip lengvai ir efektyviai vykdyti priimtų bei atliktų skambučių, el. pašto analizę, optimaliai išnaudoti žmogiškuosius resursus, gerinti klientų aptarnavimo kokybę bei didinti įmonės pelną taupant pagrindinius finansinius išteklius. Nuomos teikimo terminas – 11 (vienuolika) mėnesių nuo KCVS paleidimo eksploatacijai dienos, su galimybe pratęsti nuomos terminą 2 (du) kartus po 12 mėnesių.

Perkančioji organizacija:

Pasiūlymo pateikimo terminas:

2022-10-03

Paskelbimo data:

2022-09-21

Vertė:

Blur

Dokumentai:

Blur
Blur
Blur

Papildoma informacija:

Blur

Panašūs viešieji pirkimai