Klientų pasitenkinimo tyrimo paslaugų pirkimas

Grįžti į viešųjų pirkimų paiešką

Viešojo pirkimo detalės

Aprašymas:

2.2. Metinio tyrimo apimtis: klientų pasitenkinimo tyrimas (angl. relationship) – atliekamas vieną kartą per metus, atvaizduojantis sutartų klientų segmentų nuomonę apie paslaugas, procesus ir aptarnavimo kokybę apibrėžtais klientų aptarnavimo kanalais. Klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatas – klientų pasitenkinimo indeksas bei skirtingų klientų pasitenkinimui įtaką darančių veiksnių įvertinimas. Perkančiojo subjekto klientų pasitenkinimo indekso rodiklių lyginamoji analizė su ankstesnių metų rezultatais.

Perkančioji organizacija:

Pasiūlymo pateikimo terminas:

2020-04-17

Paskelbimo data:

2020-04-08

Vertė:

Blur

Dokumentai:

Blur
Blur
Blur

Papildoma informacija:

Blur

Panašūs viešieji pirkimai