Įvairių kanceliarinių prekių pirkimas

Grįžti į viešųjų pirkimų paiešką

Viešojo pirkimo detalės

Aprašymas:

Pirkimui yra taikomi žaliojo pirkimo kriterijai (vadovaujantis Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo tvarkos aprašo 4.4.5. punktu). Perkančiajai organizacijai, vykdant veiklą, tenka įsigyti skirtingų kanceliarinių prekių, kurių kiekių ir asortimento (apimčių) perkančioji organizacija iš anksto negali prognozuoti. Šios prekės bus perkamos pagal poreikį ir finansines galimybes. 1. Įvairi biuro įranga ir reikmenys; 2. Biuro įrangos dalys ir priedai; 3. Vėliavos; 4. Amatų ir meno reikmenys; 5. Popieriniai arba kartoniniai žurnalai, apskaitos knygos, segtuvai, blankai ir kiti spausdinti raštinės reikmenys; 6. Laminavimo reikmenys.

Perkančioji organizacija:

Pasiūlymo pateikimo terminas:

2022-01-17

Paskelbimo data:

2022-01-11

Vertė:

Blur

Dokumentai:

Blur
Blur
Blur

Papildoma informacija:

Blur

Panašūs viešieji pirkimai